تازه های سایت

کد مطلب: 48724
20. دى 1400 - 19:16
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۶۵ نفر ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۶۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

وی اظهار داشت:  تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۲ نفر بود که ۳۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۹۷، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

طاهری اظهار داشت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۰۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۷۱ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا و براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۹ شهرستان در وضعیت آبی و تویسرکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

دیدگاه شما