تازه های سایت

کد مطلب: 48722
20. دى 1400 - 18:58
واکنش جمعی از فرهنگیان استان همدان نسبت به فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش؛
دلیل اعمال نفوذ برخی نمایندگان برای انتصاب مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان چیست؟
جمعی از فرهنگیان استان همدان نسبت به فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جمعی از فرهنگیان استان همدان نسبت به فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر نمایندگان محترم استان همدان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

خداوند منان را شاکریم که بعد از سالها رنج ملت ایران سرافراز در دولت غربگرای تدبیر و امید، شرایطی برای خدمت صادقانه به ملت و دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی فراهم شده است.شکر این نعمت برای مسئولین، عمل بی چون و چرا به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که بویژه در این هشت سال گذشته به تجربه ثابت شده راه نجات کشور در عمل صادقانه به آنهاست.

ما فرهنگیان انقلابی بیش از هر کسی از نمایندگان این استان که خود را پیرو خط امامت و ولایت می دانند- و به حق هم چنین است- انتظار داریم ، مطابق با مُر خواسته رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش عمل کنند که اگر غیر این باشد، جدای از صدمه جبران ناپذیر به عرصه تعلیم و تربیت و تضعیف امکان دستیابی به اهداف انقلاب در این زمینه به زیان محبوبیت شما در میان ولایت مدار استان همدان خواهد بود.

چند سئوال جدی از نمایندگان محترم

سوال اول:رهبر معظم انقلاب به صراحت نمایندگان را از دخالت در انتصابات در این دوره نهی کردند و این محکی دقیق برای سنجش ولایتمداری نمایندگان محترم می باشد، دلیل اینهمه فشار و اعمال نفوذ برخی نمایندگان داعیه دار ولایتمداری و انقلابی گری به وزارت آموزش و پرورش برای انتصاب افراد خاص چیست؟

سوال دوم:رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند از سیاسی کردن عرصه تعلیم و تربیت اجتناب کنید پس چرا برخی نمایندگان محترم اصرار بر انتصاب برخی افراد منتسب به خودشان را دارند؟

سوال سوم: فضای بسیار منفی ای نسبت به فردی که شما اصرار بر انتصاب او دارید درباره برخی مسائل حاشیه ای ایشان در بین معلمان وجود دارد؛جدای از صحت و سقم این مسائل و علی رغم اینکه ایشان هم جزء نیروهای انقلابی هستند آیا اصرار بر تصدی مسئولیت تعلیم و تربیت با چنین فضای منفی به صلاح خود این فرد،تعلیم و تربیت استان و خود شما می باشد؟

جمعی از فرهنگیان استان همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما