تازه های سایت

کد مطلب: 48706
18. دى 1400 - 7:53
شهردار نهاوند گفت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نهضت آسفالت را در شهر برای اولین بار و به‌صورت عملیاتی انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید با اعلام خبر این که قیر هم اکنون به صورت روزانه در استخرهای کارخانه آسفالت تخلیه میشود گفت:با توجه به مطالبه عمومی شهروندان و نیاز این شهر به نهضت آسفالت به معنای اجرایی،پیگیری های در استان و سازمان شهرداری صورت گرفت که سهمیه ی قیر به نهاوند صورت گرفت و ما از اولین شهرهایی بودیم که توانستیم این سهمیه را ثبت و بارگیری و تخلیه کنیم.

وی در ادامه افزود: تا امروز تقریبا 240 هزار کیلوگرم قیر در مخازن کارخانه آسفالت تخلیه شده که این کار به صورت روزانه انجام می شود و با برنامه ریزی که از قبل جهت این کار داشتیم ظرفیت استخرها را بیشتر کردیم.

یوسفی نوید گفت: شهرداری ها باید بتوانند تقسیم کارها را داشت باشند و برنامه ریزی های لازم را برای شروع فصل کاری داشته باشند و در روزها و فصل هایی که بارندگی و سرما اجازه آسفالت و بعضی از کارهای عمرانی را نمیدهد باید مصالح، مواد لازم کار، تعمیرات و بهسازی وسایل انجام شود.

شهردار نهاوند به همشهریان در مورد نهضت آسفالت گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1401 نهضت آسفالت را در شهر برای اولین بار و به‌ صورت عملیاتی انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: در این راستا راه عبور شهروندان را اصلاح خواهیم کرد چون وضعیت معابر و آسفالت هم اکنون در سطح شهر و کوچه ها اصلا مناسب نیست و تا پایان سال نهاوندی متفاوت شاهد خواهیم بود.

 

دیدگاه شما