تازه های سایت

کد مطلب: 48681
15. دى 1400 - 7:59
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در زورخانه روستای دهفول نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار نهاوند گفت: در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مجلس مداحی و نوحه خوانی در زورخانه روستای دهفول نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مراسم با حضور علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت و دوستداران حاج قاسم عزیز و پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد.

جوانمردی افزود: در این مراسم پس از مداحی و نوحه خوانی؛ ورزشکاران به اجرای برنامه ورزش زورخانه ای پرداختند و یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

وی ادامه داد: در دهه بصیرت برنامه های خوبی توسط این اداره برگزار شد که دیدار با خانواده شهید ورزشکار مهدی رفیعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقات بومی و محلی، مسابقات فوتبال، نواختن زنگ بصیرت و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف بخشی از برنامه های دهه بصیرت در شهرستان بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: برگزاری همایش پیاده روی ویژه بانوان و برگزاری مسابقات ورزشی، نام‌گذاری تمامِ مسابقات فوتبال در تمامی رده های سنی به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز در این ایام اجرا شد.

وی اظهار داشت: همچنین علاوه بر زورخانه روستای دهفول زنگ دهه بصیرت در زورخانه پوریای ولی شهرستان نهاوند نیز با حضور امام جمعه، خانواده شهید حاج میرزا سلگی و شهید رفیعی به صدا در آمد.

دیدگاه شما