تازه های سایت

کد مطلب: 48638
11. دى 1400 - 8:20
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از توزیع بسته های غذایی با نام"تبرکات فاطمی" در ایام فاطمیه در نهاوند خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهدی سوری گفت؛همزمان با ایام فاطمیه بسته‌هایی شامل مواد غذایی ضروری در قالب یک سبد غذایی، به نام "تبرکات فاطمی"به مستمندان پیرامون بقاع متبرکه اهدا می‌شود.

سوری افزود؛ با توجه به تقارن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و نیز دهه بصیرت و محدودیت های اعلامی، با هدف گرامیداشت این ایام، برنامه ریزی مناسبی برای تعظیم شعائر و برگزاری مراسم ویژه در آستان مقدس امامزادگان شهرستان صورت گرفته است.

سوری تصریح کرد؛ محافل انس با قرآن کریم و استفاده از تلاوت قاریان ممتاز بین المللی و کشوری و ذاکران اهل بیت و نیز قرائت بخشی از خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا(س)، اطعام عزاداران از منابع خیرین، استقبال و پذیرایی از دسته جات عزاداری در صحن بقاع متبرکه و استفاده کامل از ظرفیت مبلغین اعزامی و بومی در ایام تبلیغی از جمله برنامه‌های یاس نبوی است.

همچنین مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بقعه متبرکه امامزاده محمد و علی، امامزاده مهدی و امامزاده ابراهیم روستای دره ابراهیم برگزار می شود.

 

دیدگاه شما