تازه های سایت

کد مطلب: 48635
10. دى 1400 - 22:32
امام جمعه نهاوند گفت: شهید سلیمانی از اخلاص بالایی برخوردار بود و این شهادت پاداش عمل مخلصانه این شهید والامقام بود که جهان را تکان داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: خدمت به مردم و دعوت به حفظ وحدت از مهمترین وظیفه مسئولان است و این خدمت رسانی بهترین کار است.

وی اظهار داشت: کار دشمن ایجاد ناامیدی است ولی ایران اسلامی امروز به یاری خدا در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمنان را ناامید کرده است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: دشمن بذر ناامیدی و بدبینی را در افکار جوانان تزریق می کند و این توطئه دشمنان است ولی باید امید داشت و به آینده خوشبین باشیم.

امام جمعه نهاوند گفت: شهید سلیمانی از اخلاص بالایی برخوردار بود و این شهادت پاداش عمل مخلصانه این شهید والامقام بود که جهان را تکان داد.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی شهید سلیمانی و رزمندگان محور مقاومت، نقشه های شوم استکبار در منطقه خنثی شد و مقاومت دست برتر را دارد.

حجت الاسلام معیثی در بخش دیگری از خطبه ها به مذاکرات وین اشاره کرد و اظهار داشت: غربی ها و اروپایی ها در مذاکرات به دنبال وقت تلف کردن و بهانه جویی هستند و این موضع چند ساله آنها است و ایران اسلامی هم مواضع خود را مبنی بر رفع تحریم ها صراحتا اعلام کرده است.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: دشمنان می دانند که دوران تهدید به پایان رسیده است و در صورت هر اقدامی با پاسخ پشیمان کننده ایران مواجه می شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: مطالبه مردم از دولت، اصلاح نظام بانکی، برنامه و بودجه و اصلاح ارز ترجیحی است که می تواند در معیشت مردم تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام معیثی در پایان گفت: جبهه مقاومت روز به روز در حال قوی شدن است و جبهه استکبار در منطقه در موضع ضعف قرار دارد و در این سال ها ضربه های زیادی از مقاومت خوردند و همچنان این ضربه ها ادامه دارد.

دیدگاه شما