تازه های سایت

کد مطلب: 48627
9. دى 1400 - 12:52
در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی نهاودن عنوان شد
۹ دی روز نا امیدی فتنه و فتنه گران بود/ شهید سلیمانی نماد بصیرت و ولایتمداری است
خطیب برجسته کشور گفت: شهید سلیمانی نماد بصیرت، ولایتمداری و مردمی بودن بود و این ویژگی ها باعث شد در قلب مردم جای بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی از خطیبان برجسته کشور در‌مراسم ۹ دی در مصلی نهاوند گفت: نهاوند شهر عالمان فرزانه و مردم ولایتمدار و مومنی است که در ۹ دی حماسه خلق کردند‌.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی نقشه های دشمنان را با بصیرت انقلابی خود خنثی کردند و فتنه گران و دشمنان انقلاب را نا امید کردند.

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و روزی بود که فتنه و فتنه گران و حامیان آنها در مقابل حماسه حضور مردم خوار و ذلیل شدند.

وی عنوان کرد: نماد بصیرت داشتن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که هویت به ما داد و مقاومت را در منطقه پیروز کرد و داعش و حامیانش را نابود کرد.

این خطیب برجسته کشور گفت: شهید سلیمانی با بصیرت، شجاعت، ولایتمدار بودن و با مردمی بودن در قلب های مردم ایران اسلامی جای دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز فضای مجازی به ابزاری تبدیل شده تا نسل جوان جامعه را نسبت به ارزش ها بی تفاوت کند و باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام صابری اراکی اظهار داشت: دشمنان همیشه در حال طراحی هستند و میخواهند انقلاب را از مسیر پیشرفت خارج کنند و باید مراقب باشیم و فریب نقشه های آنها را نخوریم.

این خطیب برجسته کشور به رزمایش اخیر اشاره کرد و افزود: رزمایش اخیر بخش دیگری از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را نشان داد و دشمنان به خوبی از قدرت ما خبر دارد.

وی گفت: دشمنان در این رزمایش دیدند که موشک های ما چه قابلیت های جدیدی پیدا کردند  و می توانند هدف های دشمنان را در هم بکوبند.

دیدگاه شما