تازه های سایت

کد مطلب: 48620
9. دى 1400 - 8:31
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: ۹ دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و روز ناامیدی فتنه گران و دشمنان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

وی افزود: ملت با بصیرت ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در مقابله با فتنه گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی به دشمنان و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

سرپرست فرمانداری نهاوند اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و از ایام الله است.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب گفت: مردم مسلمان ایران همواره نشان داده اند در روزهای مهم و اثر گذار پشتیبان نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه هستند.

سلگی اظهار داشت: نکته برجسته و مهم در ۹ دی وحدتی بود که بین همه احاد مردم با بصیرت  ایران و در سایه منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته بود و نوع دیگری از وحدت ملی در برابر دشمنان را از خود نشان داده و به دفاع از نظام اسلامی پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  سردار سلیمانی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت در منطقه و تربیت و پرورش نسل جوان و مقاوم در منطقه داشت و منشا خدمات ارزشمندی بود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه افکار و اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی در جامعه باید جاری شود و این کار از وظایف مهم ما می باشد، بیان داشت: این شهید والامقام و مکتب حاج قاسم الگویی همیشگی برای نسل جوان است.

سلگی در پایان گفت: با حضور همشهریان مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز پنج شنبه و در روز ۱۲ دی نیز مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

دیدگاه شما