تازه های سایت

کد مطلب: 48601
7. دى 1400 - 9:39
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: حماسه مردمی ۹ دی وسیله تشخیص حق از باطل و روز کنار رفتن غبار فتنه از صحنه بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و لبیک به ندای "هل من ناصر"، حسینی به صحنه آمدند و مهر باطل شد را به فتنه و سران آن کوبیدند و ولایت مداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

وی اظهار داشت: در واقع در این روز مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در تهران و تمام شهرهای ایران به جهانیان اعلام گردید.

حجت الاسلام گروسی افزود: فتنه سال ۸۸ به گونه‌ای طراحی شده بود که میخواستند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند ولی مردم با حضورشان در صحنه این فتنه را خنثی کردند و موجب تثبیت نظام شدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: این روز تجلی حماسه حسینی بود که نشان داد مردم سربلند و عزت مند ایران هرگز اهداف مقدس حسینی رو فراموش نخواهند کرد و در راه این اهداف حاضرند حتی از جان خود نیز بگذرند.

وی در ادامه به سالروز شهادت شهید سلمیانی اشاره کرد و بیان داشت: سردار سردار سلیمانی نمونه پرافتخار این بصیرت و ولایت مداری بود که با شهادت مظلومانه خود حسینی بودن ملت ایران را به گوش جهانیان رسانید.

حجت الاسلام گروسی ادامه داد: از روز نهم دی ماه تا ۱۹ دی که دهه بصیرت نامیده شده است، برنامه های مختلف مذهبی بصیرتی در سطح شهرستان نهاوند توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در روز نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح به مناسبت روز بصیرت، تجمع بزرگ مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان نهاوند در مصلای نماز جمعه این شهر در حمایت از آرمان های انقلاب و تجدید بیعت با امام خامنه ای (حفظه الله) برگزار خواهد شد‌.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی از خطیبان برجسته کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما