تازه های سایت

کد مطلب: 48578
5. دى 1400 - 7:50
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی در سراسر استان به صورت تجمع برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسن فاضلیان در حاشیه جاسه هماهنگی مراسم ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی در نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این ایام مناسبت های مختلف و مهمی پیش رو داریم که باید گرامی داشته شوند و برنامه هایی در شان این ایام اجرا شود.

وی اظهار داشت: حماسه بزرگ و مردمی ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دلها و سپس برنامه های دهه مبارک فجر از جمله این مناسبت های مهم است که باید برای اجرای بهتر برنامه ها برنامه ریزی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: رابطه قلبی و عاطفی مردم با شهید سلیمانی این شهید والامقام را عزیز همه مردم کرده است و همه مردم قدردان خدمات ایشان هستند.

وی بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی عزیز باید همه تلاش کنیم و یاد این شهید والامقام را در جامعه زنده نگه داریم.

 حجت الاسلام فاضلیان به حماسه مردم ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به میدان امدند و  دشمنان انقلاب را نا امید کردند.

وی بیان داشت: در روز ۹ دی که با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است برنامه هایی به صورت تجمع در همه شهرها برگزار می شود و مردم تجدید بیعتی دوباره به ارمان های انقلاب اسلامی خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای بزرگداشت حماسه ۹ دی و گرامیداشت سردار دلها برنامه های خوبی تدارک دیده شده است و ستادهای اصلی که ۱۰ ستاد هستند در مراکز شهرستان ها ایجاد شده است.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ ستاد فرعی در استان تشکیل شده و برای این ستادها ۲۲ کارگروه و کمیته تشکیل شده و طبق شرح وظایف کارها را انجام‌ می دهند.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ۵۰۰ برنامه به مناسبت ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی و ایام دهه فجر در شهرستان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: میدان مرکزی شهر نهاوند به نام شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است و در این ایام مراسمی در این میدان به یاد سردار دلها برگزار می شود.

سلگی افزود: برای ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۲۲ کمیته تشکیل شده است و مسئولان آنها معرفی شدند.

وی در پایان گفت: همه مسئولان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم این ایام باید هماهنگی داشته باشند و تلاش کنند.

دیدگاه شما