تازه های سایت

کد مطلب: 48554
2. دى 1400 - 8:54
نماینده نهاوند در مجلس با وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری مشکلات فرهنگیان نهاوند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند به همراه مجمع نمایندگان استان با نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

 شهبازی با اشاره به اینکه جایگاه و شأن فرهنگیان همیشه باید حفظ شود گفت: معلّم نباید دغدغه معیشت داشته باشد و باید تمام تمرکزش بر تربیت و آموزش باشد و ما بعنوان مجلس و دولت موظفیم که در این مورد اهتمام ویژه داشته باشیم.

در این دیدار درخواست تجهیز و تکمیل ساختمان آموزش و پرورش، تسریع در احداث تجهیز مرکز درمانی فرهنگیان، دریافت امکانات برای آموزش و پرورش و مدارس و هنرستان ها مطرح گردید و مورد پیگیری قرار گرفت.

درخواست اعتبار یکصد میلیارد ریالی برای بیمارستان های نهاوند

 طی مکاتبه شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستور اقدام جهت پرداخت اعتبار، صادر شد؛

با توجه به شرایط ویژه کرونایی و افزایش هزینه های بخش بهداشت و درمان و کمبود منابع مالی بیمارستان های نهاوند برای خدمات دهی مناسب به همشهریان، طی مکاتبه ای با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست مبلغ یکصد میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و آیت الله شهید قدوسی داده شد که در این خصوص دستور اقدام صادر گردید و بزودی در اختیار بیمارستان های نهاوند قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما