تازه های سایت

کد مطلب: 48538
1. دى 1400 - 8:21
شهردار نهاوند از ساماندهی لاین‌ کندرو بلوار‌ امام‌حسین(ع) برای ساماندهی دستفروشان خودرویی و همچنین ایجاد گرمخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید از ادامه مخلوط ریزی، تسطیح و تراکم لایه زیرین باند کندرو بلوار امام حسین(ع) با هدف ساماندهی دست فروش ها و ساماندهی خودروها خبر داد.

به گفته ی یوسفی نوید طبق برنامه ریزی های انجام شده،سدمعبر در شهر نهاوند با اجرای برنامه های مدنظر و تعامل عاملان سد معبر به حداقل ممکن  خواهد رسید.

وی افزود: همچنین با ایجاد جاده حدفاصل محور دوخواهران و‌بلوار امام حسین(ع) سبب بهبود ترافیک در میدان ۱۷ شهریور و تقویت رونق اقتصادی  در منطقه دوخواهران خواهد شد.

گرمخانه دائمی در شهر راه اندازی می شود

شهردار نهاوند گفت: با همکاری دادستان  نهاوند،پلیس مبارزه بامواد مخدر و مدیر کمپ کوثر،افراد معتاد و متجاهر توسط شهرداری نهاوند ساماندهی و تحویل کمپ شدند.

 یوسفی نوید با اعلام این خبر افزود: باتوجه به فصل سرما و مهیا نبودن گرمخانه در شهر نهاوند این اقدام با همکاری متولیان و دستگاه‌های مربوطه در نهاوند انجام شد.

وی در ادامه گفت: در تلاش هستیم که با برنامه ریزی های انجام گرفته گرمخانه ای در شهر به صورت دائم راه اندازی کنیم که بتوانیم افراد کارتن خواب را ساماندهی کنیم.

دیدگاه شما