تازه های سایت

کد مطلب: 48508
28. آذر 1400 - 8:07
در پی اخطار شهرداری نهاوند در خصوص سدمعبر و برخورد با کسبه ای که سدمعبر می کنند؛ مغازه هایی که نسبت به این امر بی توجه بوده و باعث تجاوز به حقوق شهروندی شده اند پملپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در راستای اجرای قانون شهرداری‌ها در برخورد با مشاغلی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمایند؛ شهرداری نهاوند در پی اخطار به واحدهای متخلف که نسبت به این موضوع بی توجه بوده و باعث تجاوز به حقوق شهروندی شده اند برخورد و آنها را پملپ کرد.

مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند اعلام کرد: در صورت عدم رعایت حقوق شهروندی و سد معبر توسط واحدهای صنفی اقدامات قانونی لازم از جمله پلمپ مغازه ها از طرف شهرداری نهاوند انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در پی اخطار شهرداری نهاوند در خصوص سدمعبر و برخورد با کسبه ای که سدمعبر کنند، مغازه هایی که نسبت به این امر بی توجه بوده و باعث تجاوز به حقوق شهروندی شده اند، پملپ شدند.

شهردار نهاوند گفت: اخطار کتبی رفع سد معبر به ۱۶ باب مغازه در خیابان های آزادگان و سعدی(قیصریه) این شهر صادر شده است و پلمپ و اعمال قانون در انتظار قانون شکنان است.

وی افزود: برابر بند ۲۰ماده ۵۵ قانون شهرداری ها سد معبر تعرض به حقوق شهروندی و نقض قانون است.

یوسفی نوید بیان داشت: برابر قانون هر مغازه داری مرتکب سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم کند توسط اجرائیات شهرداری نهاوند، پلمپ می شود.

شهردار نهاوند با بیان اینکه طی روزهای آینده هر دو بازار روز نهاوند فعال می شوند و پیمانکار معین شده نسبت به سد معبر دستفروشان و مغازه داران اقدام خواهد کرد، گفت: قطعا ساماندهی و برخورد با معضل سد معبر که باعث نارضایتی شدید مردم است، این بار به صورت جدی و مستمر انجام خواهد شد.

وی گفت: در همین جهت طی روزهای گذشته به ۹ باب مغازه در خیابان آزادگان و ۷ باب مغازه در خیابان سعدی(قیصریه)  اخطار کتبی رفع سد معبر داده شد که به علت عدم توجه و رعایت به اخطار کتبی تعدادی از آنها پلمپ می شوند.

دیدگاه شما