تازه های سایت

کد مطلب: 48492
26. آذر 1400 - 19:26

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: جهاد تبیین یعنی واقعیت را بگوییم تا دشمن بر اساس چیزی که خودش می خواهد واقعیت را تغییر ندهد.

وی اظهار داشت: امروز در دنیا روایت گری بسیار مهم و نقش اصلی را دارد چون حوادث مختلفی اتفاق می افتد و دشمن بر اساس نظر خود تحلیل می کند و خلاف واقعیت روایت می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: در مسئله جنگ، دفاع مقدس، منافقین، جهاد و شهادت و برجام، دشمن دارد با نظر خود روایت می کند و باید واقعیت ها و تحلیل های درست را روایت کنیم و این مسئله بسیار مهم است.

وی بیان داشت: اگر واقعیت را نگوییم دشمن می آید تحلیل خلاف واقع انجام می دهد و این وظیفه ما را سخت تر می کند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: دشمن دروغ می‌گوید و برای دروغ های خود دلایل زیاد می آورد که در جهاد تبیین باید واقعیت ها را یگوییم و برای نسل جوان تبیین کنیم که در گذشته در بخش های مختلف در کجا بودیم و امروز در کجا هستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکایی ها در حال شیطنت هستند و ایران اسلامی موضع صریح خود را در این مذاکرات را بیان کردند و دشمنان به هر دری می زنند تا برای کشور مشکل تراشی کنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: آنها می خواهند تحریم ها را ادامه دهند و امتیازی ندهند و جدیدا نیز بحث حقوق بشر را پیش کشیده اند و هرکاری می کنند تا پیشرفت کشور را متوقف کنند.

وی در پایان اظهار داشت: هرچه آنها بیشتر توطئه کنند ما هم در مقابل، تهدید ها را به فرصت تبدیل می کنیم و دشمنان ۴۲ سال است که در حال طراحی هستند و این بار نیز شکست می خورند.

دیدگاه شما