تازه های سایت

کد مطلب: 48470
24. آذر 1400 - 8:36

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در یک هفته گذشته با هدف ارتقای آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با بهره‌گیری از ظرفیت پلیس‌های تخصصی اجرا کرد.

احمد ساکی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقای امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف ۵۴ فقره انواع سرقت، توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم وکشف بیش از ۲۸۶ گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ۴۵ متهم در این طرح و در حوزه‌های مختلف جرم شامل، ۱۵ سارق، ۱۹ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۱ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده‌های قضایی جداگانه‌ای تشکیل و در حال رسیدگی قانونی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما