تازه های سایت

کد مطلب: 48463
23. آذر 1400 - 7:59

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارشهای گسترده در استان، از دستگاه‌های اداری حاضر در جلسه می‌خواهم تا جهت پیشگیری و آمادگی برای مواقع بحرانی، برنامه های خود را برای سال جدید تدوین نموده تا با آمادگی کامل تصمیمات مناسب و سازنده در مواقع بحرانی بتوانیم بگیریم.

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیائی و توپوگرافی خاص شهرستان به برنامه ریزی های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی امری مهم و ضروری است.

سرپرست فرمانداری نهاوند بابیان اینکه ۶۵/۷ میلیمتر بارش داشته‌ایم و طبق گزارش هواشناسی طی روزهای آینده ۲۰میلیمتر دیگر احتمال بارش داریم، گفت: انتظار میرود مدیران دستگاه‌های اجرائی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسائی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.

وی افزود: دهیاران توجه داشته باشند ساخت بنا درحریم رودخانه خلاف قانون است و با متخلفان بابد برخورد جدی شود. همچنین لایروبی نهرهای شهرستان را یکی از مهم‌ترین موارد پیشگیری از بحران دانست.

 

دیدگاه شما