تازه های سایت

کد مطلب: 48461
23. آذر 1400 - 8:03
در شورای آموزش پرورش نهاوند مطرح شد
تزریق واکسن کرونا برای ۹۲ درصد دانش آموزان نهاوند
بیش از ۹۲ درصد دانش‌آموزان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و سایر اعضا با دستور جلسه پیگری مصوبات جلسه قبل و درباره طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در این جلسه توجه به سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را در این ایام کرونا مهم دانست و گفت:بایستی همه کلاس ها تهویه مناسب داشته باشند و از ازدحام دانش آموزان در کلاس ها جلوگیری کرد.

وی خانواده آموزش و پرورش را گسترده ترین خانواده عنوان کرد و گفت: تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ساز کشور در این خانواده مهم و اثرگذار است.

سلگی خواستار تعیین تکلیف مسکن فرهنگیان شد و گفت: مصوبات شورای آموزش و پرورش لازم الاجرا است.

دارایی رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه گفت: طرح ملی اقدام مسکن ملی فرهنگیان شهرستان نهاوندبا توجه به تفاهم نامه انجام شده، کمیته ای در شهرستان تشکیل شده است و نیروهای مشمول طرح شناسایی شد.

وی ادامه داد: مسکن و شهرسازی هم زمینی در شهرک نیروی انتظامی معرفی کرد که مورد استقبال قرار نگرفت و زمین جدید و مناسبی تعیین و در مراحل صدور سند به سر می برد و پس از آن هم پس از اجرای تغییر کاربری، روال کار ادامه خواهد یافت.

دارایی افزود: زمین جدید در بلوار ۹ دی شهرک شهید حیدری به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با کاربری آموزشی است که باید تغییر کاربری داده شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: ۱۴۲ نفر واجد شرایط در شهر نهاوند و ۵۶ نفر هم متقاضی همکاران شاغل در آموزش و پرورش متقاضی مسکن می باشند.

دارایی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان گفت: زمانی که تزریق واکسن کرونا برای افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله از مهرماه آغاز شد شاید غیرقابل باور بود اما در کمترین زمان ممکن تا پایان نیمه آذر ماه بیش از ۹۲ درصد دانش‌آموزان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند.

وی بیان داشت: این سطح از واکسیناسیون باعث شد بازگشایی مدارس مشکل ساز نباشد و با استقبال دانش آموزان و خانواده ها همراه شود و باید تلاش کنیم درصد واکسیناسیون را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

 دارایی افزود: خوشبختانه بازگشایی مدارس نهاوند در زمانی که مجوز بعداز تعطیلی ناشی از کرونا داشتیم به بهترین روش و با کمترین مشکل انجام شد.

دیدگاه شما