تازه های سایت

کد مطلب: 48459
23. آذر 1400 - 7:58
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان با انواع توطئه‌ ها درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند و در طراحی جدید نسل جوان را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یادواره شهدای فرهنگی نهاوند با حضور مردم و مسئولان و با حضور خانواده های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: دشمنان هرچه توانستند برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بستند ولی به پشتوانه حضور مردم، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی اظهار داشت: دشمنان با انواع توطئه‌ ها یک بار منافقان را به جان انقلاب انداختند و بعد صدام را برای نابودی انقلاب تحریک و پشتیبانی کردند ولی باز هم نتوانستند به اهداف خود برسند.

امام جمعه نهاوند افزود: بعد از جنگ نیز با تهدید و تحریم و با انواع توطئه‌ ها و فتنه ها در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: امروز در فضای مجازی دشمنان نسل جوان را هدف قرار داده است که باید هوشیار باشیم و والدین نیز در این زمینه وظیفه مهمی دارند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: باید با الگوگیری از سیره و روش شهدا بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم و انقلاب را به پیش ببریم.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: شیاطین عالم هر کاری که بوده برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند ولی مقاومت و ایستادگی مردم و هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، کشور را از شر شیاطین حفظ کرده است.

سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز در این مراسم با بیان اینکه ما در قبال خون شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه سنگینی داریم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری یادواره ها و کنگره ها و خدمت رسانی بی منت به مردم است.

وی افزود: همه مدیران و مسئولین باید شهدا را الگوی خود در خدمت رسانی قرار دهند و برای حل مشکلات بسیجی وار کار کنند.

سلگی اظهار داشت: فرهنگیان همواره الگوی جامعه بوده و هستند  و شهدای فرهنگی مسلما جایگاه ویژه خود را دارند.

وی افزود: نهاوند نیز شهرستان شهیدپرور و شهر علما و فضلای بزرگی همچون شهید حیدری، شهید قدوسی، سردار سلگی،شهید طالبیان، شهید شوهانی، شهیدان قیطاسی و ... می‌باشد و در کشور و استان همواره روحیه جهادی و انقلابی مردم نهاوند زبانزد بوده و هست.

دیدگاه شما