تازه های سایت

کد مطلب: 48446
22. آذر 1400 - 8:36
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل مرتکب قتل جوانی 28 ساله و سپس متواری شده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت:حدود دو ماه قبل در پی بروز درگیری خیابانی در یکی از محلات شهرنهاوند جوان 28 ساله ای با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی ادامه داد: برابر بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد دو جوان حدودا 22 و 24 ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و پس از  وارد کردن ضربات متعدد چاقو به وی سریعا از محل متواری شده اند.

ساکی افزود: در همین راستا بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان تشکیل که ماموران پس از شناسایی هویت قاتلان متواری در نهایت موفق شدند با انجام اقدامات فنی و تخصصی همچنین بکارگیری امکانات اطلاعاتی و قانونی و استفاده از ظرفیت و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای هر دو نفر قاتل متواری را در یکی از استانهای مرکزی کشور شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه و موفق قاتلان متواری را در محل اختفای آنان دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان انتقال دادند که متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به قتل انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است، گفت: تحقیقات قضایی و انتظامی و سایر اقدامات قانونی جهت روشن شدن ابعاد دیگر موضوع و علت و انگیزه قتل در حال پیگیری و انجام است.

دیدگاه شما