تازه های سایت

کد مطلب: 48443
22. آذر 1400 - 8:29
مدیر شرکت آب و فاضلاب نهاوند از ساخت و تکمیل منبع آب روستای جهان آباد شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، هاشم ده پهلوان مدیر شرکت آب و فاضلاب نهاوند با ارسال جوابیه‌ای در مورد فیلم منتشر شده در مورد منبع آب روستای جهان آباد نهاوند گفت: دلیل اصلی تأخیر پیمانکار در امر تکمیل مخزن پانصد متر مکعبی روستای جهان آبادنهاوند  پرداخت نشدن مطالبات او است.

او افزود: با پیگیری‌های که انجام شده در آینده‌ای نزدیک صورت وضعیت این پیمانکار پرداخت خواهد شد و مابقی پروژه در اسرع وقت تکمیل می‌ شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب نهاوند ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم روستای شهید پرور جهان آباد ابراز امیدواری کرد با تامین بودجه لازم به زودی طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.

 چند روز پیش یکی از اهالی روستای جهان آباد نهاوند فیلمی از رها شدن این طرح برای باشگاه خبرنگاران ارسال کرد که پس از انتشار خبرنگار ما موضوع را از  مدیر آبفای نهاوند پیگیری کرد.

بر اساس ویدیوی ارسالی از سوی شهروند خبرنگار پیمانکاران روستای جهان آباد نهاوند مدت سه سال است مجوز احداث فوندانسیون منبع آب شرب را دریافت کرده اند و سال گذشته فوندانسیون را بسته بندی و بتن ریزی کرده اند اما به این حالت و نیمه کاره رها شده است.

به گفته شهروند خبرنگار منبع آب شرب فعلی روستا کوچک است و نیمی از جمعیت روستا نمی توانند از آن استفاده کنند و کم آبی  وقطع آب مشکلاتی را برای اهالی روستا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما