تازه های سایت

کد مطلب: 48421
20. آذر 1400 - 7:54
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند از فعالیت ۳۳ راهدار در طرح ۳ ماهه و زمستانی این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا سیاوشی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طرح زمستانه راهداری در ۳ راهدارخانه این شهرستان با هدف خدمت رسانی به شهروندان در ایام بارش های زمستانه آغاز شد.

وی اظهار داشت: در نهاوند ۳ راهدارخانه فعالیت می کند که در این طرح نیروها به صورت اکیپی اقدام خواهند کرد.

سیاوشی افزود: در این طرح ۳ ماهه در شهرستان نهاوند ۳۳ نیرو فعال هستند و با ۱۵ ماشین سنگین اقدام به برفروبی و بازگشایی محورها خواهند کرد.

سرپرست راهداری نهاوند گفت: راهدارخانه گرین در گردنه گاماسیاب که از مهمترین گردنه های استان است؛ یک اکیپ کامل در این محور مستقر است و در زمان بارش اقدام به بازگشایی جاده می کند.

وی ادامه داد: ماسه و نمک به مقدار کافی دپو شده است و در مواقع لازم در محورها استفاده می شود و از این بابت مشکلی نداریم.

سیاوشی گفت: از مسافران و شهروندان درخواست داریم در زمان بارش ها و قبل از سفر حتما نسبت به پیش بینی های هواشناسی مطلع باشند.

وی بیان داشت: همچنین همشهریان می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و برای عبور از نقاط کوهستانی در زمان بارش ها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند.

سرپرست اداره راهداری نهاوند بیان کرد: ۵ نقطه حادثه خیز در شهرستان داریم که یکی از آنها محور اصلی نهاوند به کرمانشاه است که در دست تعریض است.

وی در پایان گفت: در این محور باید ۲۵ کیلومتر نیوجرسی شود که ۳ کیلومتر انجام شده و ۷ کیلومتر در دست اقدام است و تا پایان سال تا پل حاج علیمراد نصب نیوجرسی انجام‌ می شود.

دیدگاه شما