تازه های سایت

کد مطلب: 48417
19. آذر 1400 - 15:01

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در مذاکرات وین آمریکایی ها درصدد تحمیل خواسته های خود هستند و علاوه بر مسئله هسته ای در بخش های دفاعی و موشکی هم میخواهند ما را به عقب برگردانند.

وی ادامه داد: حرف ایران هم برداشتن تحریم های ضالمانه است و نباید انتظار داشته باشیم همه مشکلات حل شود چون تحریم ابزار و عادت آمریکایی ها است و همین چند روز قبل هم چند نهاد و شخص را دوباره تحریم کردند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: علاوه بر آمریکایی ها انگلیسی ها هم تحریم می کنند و معلوم است نمی خواهند تحریم ها را بردارند و میخواهند ایران اسلامی را منزوی کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر تهدیدهایی کرده است ولی خودشان می دانند چه خبر است و ایران اسلامی چه قدرتی دارد و جرئت هیچ کاری ندارند و به خوبی از اقتدار ما خبر دارند.

امام جمعه نهاوند با تبریک روز پرستار گفت: این روز را به پرستاران زحمت کش و کارکنان بهداشت و درمان نهاوند تبریک می‌گوییم که در دوران کرونا خوش درخشیدند و پرستاری کار خیر و سختی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: همکاری مسئولان‌ برای رفع مشکلات مردم واجب است و باید عملی این مشکلات را حل کرد و به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: به سرپرست جدید فرمانداری نهاوند کمک کنید وی نیروی بومی است و اگر مشکلی هست باید با همکاری با هم حل کنیم.

امام جمعه نهاوند نگذاریم این فرصت خوب خدمت رسانی با حاشیه سازی و اختلافات از دست برود و اگر مشکلی هست منعکس کنیم و درصدد رفع معضلات شهرستان باشیم.

دیدگاه شما