تازه های سایت

کد مطلب: 48413
19. آذر 1400 - 14:55
به مناسبت سالروز میلاد مظهر صبر و تقوا ، سلاله پاک رسول خدا (ص)، حضرت زینب (س) و روز پرستار مسولین نهاوند با خانواده شهیده سلامت سالگی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت روز پرستار با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، سرپرست فرماندار، سراقی ریاست بنیاد شهید وامورایثارگران نهاوند با خانواده شهیده سلامت آمنه سالگی دیدار و تجلیل به‌ عمل آمد.

در اين ديدار حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند خدمت به ایثارگران را افتخاری بزرگ و تلاش در این راستا را وظیفه مسئولان دانست و گفت: باید بدانیم که شهدا و ایثارگران به گردن آحاد جامعه و مسئولان حق دارند و اگرچه با هیچ خدمتی نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آنها را جبران کنیم اما وظیفه داریم به رسالت و تکلیف خود به بهترین شکل عمل کنیم. اخلاق و رفتار شهدا نشان دهنده انسانیت و شرافت آنان است که جان خویش را فدا کردند.

حجت الاسلام  مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم پرستاری را عشق و ایثار عنوان کرد که از بانوی کربلا حضرت زینب (ع) به یادگار مانده است.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز به رشادت و از خودگذشتگی کادر درمان بویژه پرستاران در همه زمان ها بویژه در مبارزه با بیماری کرونا،اشاره کرد وگفت: هیچ عاملی به غیر از رضای خدا نمی‌تواند اینگونه به انسان قوت قلب دهد.

شهیده آمنه سلگی متولد 1350 از بهورزان روستای شهرک سلگی خزل نهاوند بود که در هنگام ماموریت به کرونا مبتلا و بعد از بستری شدن در بیمارستان به شهادت رسید.

دیدگاه شما