تازه های سایت

کد مطلب: 48406
18. آذر 1400 - 8:25
رئیس اداره صمت نهاوند گفت: در گشت مشترک نظارت بر نانوایی های نهاوند بیش از ۳۰ واحد انواع نانوایی ها مورد بازرسی قرار گرفت و دو واحد با نصب بنر بر درب نانوایی پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی های نهاوند به منظور بازرسی از نحوه کار و کیفیت نان این واحدها در سطح شهر و روستاهای نهاوند در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در این گشت مشترک نماینده فرمانداری، رئیس اداره صمت، اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه نانوایی های شهرستان نهاوند بصورت روزانه و سرزده از چندین واحد نانوایی در سطح شهرستان بازدید می کنند.

کاکاوند افزود: این گشت مشترک به منظور بررسی عملکرد این واحدها با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولیدی انجام می شود و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: در این بازدیدها بیش از ۳۰ واحد خبازی ( نان لواش، تافتون و سنگک) بازرسی شد و برای ۵ واحد خبازی متخلف به دلیل عرضه نان بی کیفیت و عدم رعایت مسایل و موازین بهداشتی، تذکرات کتبی و ۲ واحد نانوایی پلمپ و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس اداره صمت نهاوند گفت: کیفیت بد نان، رعایت نکردن ساعت کاری، رعایت نکردن قیمت و وزن نان از مهمترین تخلفات واحدهای نانوایی در نهاوند است که متخلفان با جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد مواجه می شوند.

وی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر تیم های بازرسی یک بازرس مخصوص و دائم برای نانوایی ها درنظر گرفته شده است که گزارشات را روزانه دریافت و و به تعزیرات ارسال می کند.

کاکاوند گفت: در جریان این بازرسی ها در روز گذشته دو نانوایی به علت کم فروشی پلمپ شدند و بنر پلمپ بر سر در آنها نصب شد.

وی اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم برای همکاری با اداره صنعت معدن و رسیدگی به تخلفات با شماره۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف تماس بگیرند.

رئیس اداره صمت نهاوند همچنین از کشف و ضبط ۱۳۸ کیسه آرد احتکاری در این شهرستان و تشکیل پرونده خبر داد.

وی در این خصوص گفت: باهمکاری سازمان اطلاعات سپاه در خصوص کشف انبار احتکار آرد به همراه اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان و با همکاری کلانتری ۱۲ شهرستان به محل مورد نظر مراجعه و تعداد ۱۳۸ کیسه آرد کشف و ضبط شد و برای رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

دیدگاه شما