تازه های سایت

کد مطلب: 48362
14. آذر 1400 - 8:26
شهردار نهاوند با بیان اینکه آسفالت مطالبه عمومی است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند را برمی دارم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید، ضمن بازدید از روند اجرای آسفالت معابر شهر نهاوند، گفت: آسفالت یک مطالبه عمومی است و به انصاف باید اجرا گردد.

یوسفی نوید افزود: محله های در شهر هستند که سالهاست خاکی مانده و از حداقل خدمات محروم هستند که این تبعیض باعث شده محله های محروم پیشرفتی نداشته باشند.

وی گفت: نتیجه این تبعیض و برخوردها این است که امروز ما شاهد هستیم برخی از همشهریان  از حداقل ها نیز برخوردار نباشند و بسیاری از کوچه ها و معابر، سالهاست که  آسفالت نشده اند.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: بنده بر حسب وظیفه وتعهد، نماینده این مناطق هستم و با جو سازی ها و فشارهای جانبی که سالهاست  مسیر اجرای عدالت در ارایه خدمات شهری را در این شهر تغییر داده توجه نمی کنم و سعی بر اجرای خدمات،احداث پارک،فضای سبز و بخصوص اجرای آسفالت بر اساس اولویت ها را دارم.

مجید یوسفی نوید، اظهار کرد:  در اجرای آسفالت اولویت اول لکه گیری معابر اصلی و اولویت دوم آسفالت کوچه های خاکی و ترمیم مسیرهای حفاری و اولویت بعدی اصلاح آسفالت های کهنه می باشد.

یوسفی نوید،  افزود:  در محله جوادیه و کوی امام حسین( ع)با همکاری اداره کل راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ حدودی هشتصد میلیون تومان منعقد شده است که قرارداد پیمانکار در این محله پر شده است و نیاز به بررسی و قرارداد جدید می باشد.

وی در پایان افزود: امروز تمام شهر برای شهرداری حوزه خدماتی است و خدمت به طور مساوی در تمام نقاط شهر انجام خواهد گرفت.

یوسفی نوید بیان کرد: بافت فرسوده و محلاتی که تاکنون کمتر از خدمات برخوردار بوده اند در اولویت بوده واحیا این محلات در برنامه کاری شهرداری قرار دارد که استارت این کار با کلنگ زنی پارک صخره ای در محله دوخواهران و پارک بادام در شهرک شهید حیدری زده شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما