تازه های سایت

کد مطلب: 48351
13. آذر 1400 - 10:03
شهردار نهاوند گفت: تیم بحران شهرداری، نقاط مشکل دار شهر را هنگام بارندگی شناسایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید گفت:  باتوجه به توسعه شهر و نیاز به بررسی در برخی نقاط و محله ها جهت اصلاح جداولی که سالها پیش به کار رفته است و جوابگوی نیاز امروز نیست، کارکنان شهرداری،مدیریت بحران و پاکبانان،تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن این مشکلات انجام می دهند.

وی گفت: بدون خستگی و با کار جهادی تا پایان بارندگی در سطح شهر پاکبانان و همه عوامل شهرداری مشغول انجام وظیفه می باشند که قطعا تلاش این عزیزان ستودنی است و در اولین فرصت از آنها تقدیر می شود.

شهردار نهاوند در ادامه افزود: تیم مدیریت بحران شهرداری در تمام مدت در نقاط مختلف شهر حضور دارد تا نقاط ضعف و قوت را بررسی و مستند سازی کرده تا مناطقی که نیاز به اصلاح و بازنگری دارند بر حسب اولویت در لیست کارها قرار داده شود.

وی در ادامه از اصحاب رسانه و همشهریان بابت انعکاس دادن مناطق دچار آبگرفتگی تشکر کرد و افزود: تمام مطالب و درخواست های مردم توسط واحد فنی و عمران شهرداری مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به امکانات موجود برای رفع آنها اقدام می شود.

شهردار نهاوند در پایان گفت:شهرداری با مشارکت شهروندان رونق میگیرد و کمک و همکاری شهروندان می تواند بسیاری از موانع را از سر راه بردارد،و شهرداری را در ارائه هرچه بهتر خدمت یاری کند.

دیدگاه شما