تازه های سایت

کد مطلب: 48345
12. آذر 1400 - 1:33
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شهید مهدی رفیعی فردی معتقد و در رکاب ولایت بود، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان برای داشتن پهلوانانی چون شهید رفیعی به خود می بالد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی در یادواره شهید مهدی رفیعی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری همدان،مدیرکل سیاسی و انتخابات، فرماندار و امام جمعه نهاوند، فرماندهان نظامی و انتظامی در محل مصلی شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدای گرانقدر ما با نثار جان خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی ادامه داد: امثال شهید مهدی رفیعی که مادر و پدرشان افتخار دارند فرزندشان در راه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است یک الگوی ارزشمند برای جوانان ما هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و مجاهدت های نیروهای امنیتی و قضایی، اظهار کرد: امروز جامعه تقاضای برخورد قاطع با عاملان ایجاد نا امنی و شهادت شهید رفیعی را دارد و انتظارات از این عزیزان دو چندان شده است.

وی با بیان اینکه توان دفاعی، امنیتی و قضایی ما در سطح بسیار بالایی قرار دارد، گفت: باید این افراد را به سزای اعمالشان برسانیم چراکه جوانان سرمایه های ارزشمند ما هستند.

سیفی تصریح کرد: امروز باید تهدید را به فرصت تیدیل کرد و با شناسایی و برخورد جدی و دقیق با عاملان گمراهی جوانان که به صورت سازمان یافته فعالیت می کنند برخورد شود.

وی با بیان اینکه قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم، گفت: از دوران انتخابات اخیر ریاست جمهوری فاصله چندانی نگرفته ایم، مردم بخاطر قدردانی از ولایت و رهبری به پای صندوق های رای آمدند و دین خود را ادا کردند لذا ما وظیفه داریم فعالیت و خدمت به مردم را دوچندان کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه شهید مهدی رفیعی فردی معتقد و همواره آماده شهادت در راه انقلاب بود، گفت: ایشان همواره در مسیر معنویت و ولایت قدم بر می داشتند.

در ادامه نیز حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امریکا ناتوان و مستأصل از رویارویی با ایران اسلامی از منطقه خارج شده است، گفت: امروز قدرت دفاعی و اقتدار نظامی ایران اسلامی آمریکا را از منطقه خارج کرده است.

وی با بیان اینکه ما در جنگ سخت به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران به این جایگاه رسیده ایم، گفت: امروز باید در جنگ نرم نا برابر ورود جدی تر داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف ما در زمینه ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب است، گفت: امیدواریم این یادواره ها در جهت تقویت قدرت نرم انقلاب باشد تا دشمن نتواند علیه ایران اسلامی اقدامی کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما