تازه های سایت

کد مطلب: 48324
10. آذر 1400 - 8:28
شهردار نهاوند گفت: سدمعبر یکی از مشکلات ادامه‌دار شهر نهاوند است و تلاش می‌کنیم با عوامل سدمعبر برخورد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: مشکل سد معبر و چیدن اجناس مغازه‌داران در پیاده‌روها و معابر شهر واقعیتی است که سال‌هاست ادامه‌دار شده و امروزه پدیده ناهنجار سدمعبر یکی از مشکلات اساسی شهرها محسوب می‌شود.

وی افزود: سدمعبر یکی از مشکلات اساسی شهر نهاوند است و متاسفانه هر روزه افراد بسیاری با استفاده نامتعارف از معابر عمومی شهر مانع از اعمال حق عمومی می‌شوند و حتی در برخی موارد هم ادعای مالکیت اماکن عمومی را می‌کنند.
یوسفی‌نوید تصریح کرد: شهرداری نهاوند طی عملیات روزانه و به‌صورت دوره‌ای با همکاری راهنمایی و رانندگی اقدام به جریمه و اعمال قانون خودروهای سد معبر کرده و در صورت بی‌توجهی به پارکینگ هدایت می‌شوند.
وی تاکید کرد: با مغازه‌هایی هم که نسبت به رعایت حقوق شهروندی بی‌تفاوت باشند برخورد قانونی لازم خواهد شد.
شهردار نهاوند از مغازه‌دارها و کسبه خواست نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌روها برای عابرین اقدام کنند تا با تعامل بتوانیم محیطی آرام برای خانوده‌ها مهیا سازیم.
یوسفی‌نوید در ادامه به نهضت آسفالت معابر شهری و کوچه‌ها به عنوان یک مطالبه عمومی اشاره کرد و گفت: واحد فنی و عمران شهرداری نهاوند با تولید کارخانه آسفالت و شن وماسه تولیدی این شهرداری در حال انجام آسفالت و لکه‌گیری‌ها در شهر است.
وی با بیان این‌که هم اکنون چهار اکیپ آسفالت در سطح شهر در حال انجام آسفالت هستند، اضافه کرد: تمامی درخواست‌ها و نقاطی که نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارند بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شوند.
به گفته‌ی یوسفی‌نوید پیگیری‌های زیادی در خصوص تامین قیر برای تولید آسفالت صورت گرفته و در صورت تامین شدن و بدون تعطیلی توسط این شهرداری آسفالت مورد نیاز تولید می‌شود و کارخانه آسفالت به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری است‌.
وی در خاتمه از همکاری و صبر همشهریان تشکر کرده و این نوید را داد که تا یک‌سال آینده مشکل آسفالت در معابر شهری نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما