تازه های سایت

کد مطلب: 48300
8. آذر 1400 - 8:52
با مرگ چهار بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان به سه هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین با شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۸۹۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۳ نفر بود که ۶۱ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

وی تصریح کرد: ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۲ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز تاکید کرد : شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۳۵، بهاریک هزار و ۵۶۰، تویسرکان یک هزار و ۵۷۲، رزن یک هزار و ۲۳۲، درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۸ نفر است.

وی گفت : همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۶۲ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۲۹ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۷۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های "ملایر، نهاوند و بهار" در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما