تازه های سایت

کد مطلب: 48272
5. آذر 1400 - 14:05

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج شجره طیبه و با پشتیبانی بسیج همه مشکلات قابل حل شدن است.

وی اظهار داشت: در همه حوادث انقلاب مانند فتنه منافقین، جنگ ۸ ساله و فتنه های ۷۸و ۸۸ و همه بحران ها حضور مردم و بسیج معجزه کرده است و همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: حضور بسیج در همه این عرصه ها باعث شکست دشمن شده است و خطرات را برطرف کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بسیج الگوی موفقی برای مقاومت در دنیا شده که نیروهای مردمی یمن و سوریه و عراق و دیگر کشور ها نمونه هایی از این الگوگیری در این کشورها است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: رمز ماندگاری انقلاب و شکست استکبار در برابر ایران اسلامی وجود تفکر بسیجی بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ آمریکا را از ایران بیرون کردیم و در سال های اخیر آمریکا را از منطقه بیرون کردیم که این اقدامات به برکت حضور مردم و تفکر بسیجی و خلوص نیت جوانان مومن  اتفاق افتاده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: دشمنان منطقه و آمریکا و صهیونیست ها در حال تلاش هستند تا ائتلافی بر ضد ایران تشکیل دهند و در مذاکرات از ما امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: این اقدامات را قبلا هم انجام داده اند و نتیجه ای نگرفتند و باید بدانند در مذاکرات هسته ای اخیر دست ایران از همه باز تر و دست بالاتر را دارد چون دنیا دید که ایران به تعهدات عمل کرد و آمریکا و اروپایی ها به تعهدات عمل نکردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز نوبت آنها است به تعهدات عمل کنند و اگر اینگونه نشود ایران به برنامه هسته ای خود با قدرت ادامه می دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: خواسته مهم رهبری و مردم از قوای سه گانه این است که با حقوق های نجومی برخورد شود و با این منشا فساد برخورد قانونی شود.

دیدگاه شما