تازه های سایت

کد مطلب: 48258
4. آذر 1400 - 19:05
رئیس هیات فوتبال نهاوند، گفت: دو خانواده شهید ورزش و رسانه استان همدان تجلیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهریار شمس ضمن تبریک فراسیدن هفته بسیج، گفت: مسابقات فوتبال نوجوانان جام شهدای رسانه نهاوند با شرکت تیم های کمیته استعداد یابی سپاهان  عقاب نهاوند  منتخب فیروزان و یاران کورش نهاوند به مدت دو روز در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: توسط گروه رسانه ای روزنامه سپهرغرب در حاشیه برگزاری مسابقات از دو خانواده شهید فوتبالیست و رسانه استان در شهرستان نهاوند یعنی شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری تجلیل می شود.

شمس بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات معرفی شهدای رسانه و ورزش به نوجوانان و نسل جدید است تا بهتر با الگوهای اخلاقی آنها آشنا شوند.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند اظهار داشت: این مسابقات با بازی تیم های نوجوانان کمیته استعداد یابی  سپاهان  و منتخب فیروزان بعد از ظهر جمعه آغاز می شود و در ادامه دو تیم یاران کورش  و عقاب به مصاف هم می روند  و روز شنبه نیز با حضور خانواده شهدای رسانه و مسئولان فینال مسابقات برگزار می شود.

وی افزود: گروه رسانه ای روزنامه سپهر غرب به نمایندگی از رسانه های استان همدان از این دو خانواده شهید رسانه و ورزش تجلیل می کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما