تازه های سایت

کد مطلب: 48233
2. آذر 1400 - 3:00
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۰۲ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی ۱۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۷۸۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۸ هزار و ۸۹۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۷ نفر بود که ۵۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۸ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۲۸، بهاریک هزار و ۵۵۳، تویسرکان یک هزار و ۵۶۷، رزن یک هزار و ۲۳۱، درگزین ۴۱۱، فامنین ۴۱۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۳ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۴۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۱۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۲۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، همه شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما