تازه های سایت

کد مطلب: 48092
19. آبان 1400 - 8:18
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های ملی این شهرستان از طریق صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در جمع خبرنگاران، افزود: شهرستان نهاوند ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف برای رشد و توسعه دارد و برهمین اساس تامین اعتبار موردنیاز لازم از منابع مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی و جبران عقب‌ماندگی‌ها است.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در  دیدار با مدیران ارشد صندوق توسعه ملی، اعطای اعتبارات لازم به شهرستان نهاوند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، در این جلسه بر آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاران در شهرستان نهاوند تاکید شد.

شهبازی با بیان اینکه توسعه دانشگاهی در نهاوند به رغم تلاش‌های انجام شده با کمبودهایی مواجه است، افزود: توجه ویژه به ضرورت توسعه و پیگیری در راستای تحقق خواسته‌های جامعه دانشگاهی شهرستان و رفع کمبودهای موجود ضروری است.

وی همچنین به مشکلات دانشکده پیراپزشکی نهاوند اشاره کرد و گفت: احداث خوابگاه و افزایش رشته از جمله مهم‌ترین نیازهای این دانشکده است.

وی گفت: احداث خوابگاه دانشکده با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، افزایش رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی با توجه به ظرفیت های موجود و حضور اساتید مورد نیاز، تجهیز سالن بالینی، کتابخانه و آزمایشگاه‌ از مهم‌ترین نیازهای دانشکده پیراپزشکی نهاوند است.

دیدگاه شما