تازه های سایت

کد مطلب: 48033
14. آبان 1400 - 2:17
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: 1.8 میلیارد تومان اعتبار ویژه مجموعه بانوان نهاوند اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی در جلسه بررسی ظرفیت ها و زیرساخت های ورزش بانوان شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان، مسئول امور بانوان فرمانداری و رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند و معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نیاز ها بانوان در حوزه های مختلف همچون ورزش یکی از وظایف ذاتی اداره کل ورزش و جوانان است که امروز به بهتر نحو در حال پیگیری است.

وی با اشاره به مدال آوری بانوان قایقران ملایری، حضور تیم لیگ برتری هندبال ملایر در مسابقات کشوری، گفت: خوشبختانه امروز بانوان استان همدان به خودباوری رسیده‌اند و همراه در تلاش هستند تا به سهم خود از امکانات ورزشی موجود در استان همدان دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نقش قابل‌توجهی در رسیدن بانوان به خودباوری و همچنین مطالبه‌گری این قشر بزرگ دارند، گفت: در استان همدان 8 مجموعه ورزشی ویژه بانوان در دست اجرا داریم که دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن چندمنظوره و استخر هستند.

وی با بیان اینکه سالن چندمنظوره ویژه بانوان در 6 شهرستان استان بهره‌برداری‌شده است، گفت: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های نهاوند و رزن سالن چندمنظوره به بهره‌برداری نرسیده اما در تلاش هستیم تا با تأمین اعتبارات لازم با بهره‌گیری از توان نمایندگان دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های استاندار محترم این دو پروژه را نیز به افتتاح برسانیم.

سیفی با اشاره به اینکه در بحث مجموعه بانوان نهاوند تا کنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: امسال نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار ویژه این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از استخر مجموعه بانوان نهاوند نیز نیازمند 5 میلیارد 500 میلیون تومان است، گفت: طی دیداری که در معیت نماینده محترم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت ایشان نظر بسیار مثبتی نسبت به استان همدان و شهرستان نهاوند داشتند لذا امیدواریم با حمایت ویژه ایشان بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان مطالبات به حق بانوان شهرستان نهاوند را در این حوزه رفع کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و همگانی شدن ورزش نیازمند هم‌افزایی و همدلی همه‌جانبه مسئولین است، گفت: در تلاش هستیم تا با رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم سهم استان از اعتبارات ملی را افزایش دهیم همچنان که طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی همچون احیاء پروژه‌های راکد انجام شده است.

وی بر ضرورت روحیه مطالبه‌گری جوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز برای توسعه باید ابتدا از ظرفیت‌های موجود استفاده سپس ظرفیت‌سازی کنیم چراکه لازمه توسعه همه‌جانبه همت جمعی به‌دوراز دیدگاه‌های سیاسی است.

سیفی افزایش پایگاه‌های ورزش صبحگاهی ویژه بانوان نهاوند، توسعه ورزش روستایی، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ازدواج و مشاوره، دوره‌های مربیگری را از جمله نیازهای خانواده‌های نهاوندی و جوانان عنوان کرد و گفت: همه توان خود را برای رسیدن به جایگاه مطلوب بکار خواهیم گرفت لذا انتظار داریم دستگاه‌های متولی نیز با نگاهی تعاملی به این حوزه توجه ویژه داشته باشند.

دیدگاه شما