تازه های سایت

کد مطلب: 47991
9. آبان 1400 - 8:02
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه با محوریت مبارزه با استکبار در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگاران داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده اظهار داشت: افتتاح واحد بسیج دانش آموزی، رونمایی از نماهنگ امام رضا (ع) و همچنین غبارروبی گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان در این هفته برگزار خواهد شد.

مختاری افزود: دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های بی سرپرست بهزیستی و همچنین اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند به راه اندازی پویش ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی پویش هایی همچون (#نوجوان_پلاس) (#دنیای_بدون_آمریکا) (#حجاب_تاج_بندگی) و همچنین پویش جمع آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش آموزان نیازمند که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم را ندارند؛ انجام می شود.

وی بیان داشت: یادواره شهدای دانش آموز و رونمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند با حضور خانواده های شهدا و دانش آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

مختاری در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی گفت: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم و همچنین مسابقات فرهنگی در این هفته برای دانش اموزان تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: اجرای برنامه های هنر و فرهنگی دیگری مانند روزنامه دیواری، دکلمه، داستان نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند می باشد.

دیدگاه شما