تازه های سایت

کد مطلب: 47952
5. آبان 1400 - 7:53
فرماندار نهاوند از جایگاه‌های سوخت شهرستان در راستای پیگیری و حل مشکلات ایجادشده بازدید و از عرضه سوخت در جایگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مراد ناصری فرماندار نهاوند پیرو پیگیری و نظارت بر حل مشکل پیش‌آمده در خصوص توزیع سوخت در شهرستان به‌صورت میدانی از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه مشکل پیش‌آمده به‌صورت سراسری بوده در شهرستان از اولین ساعات ایجاد اختلال جهت رفاه حال شهروندان بررسی و پیگیری‌های مختلفی انجام‌شده است.

ناصری افزود: مشکلی که در عرضه بنزین جایگاه سوخت در کشور و شهرستان نهاوند به وجود آمده بود با پیگیری و تلاش کارشناسان در کمتر از ۲ ساعت برطرف شد و از بعدازظهر دیروز عرضه بنزین در ۵ جایگاه سوخت نهاوند طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر در جایگاه‌های سوخت کیوان (جاده نهاوند-بروجرد)، جایگاه آردوشان (میدان سیدالشهدا)، جایگاه حضرت ابوالفضل (جاده نهاوند-کرمانشاه)، جایگاه فیروزان و جایگاه سوخت نصرتی عرضه بنزین بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: در عرضه بنزین محدودیتی وجود ندارد و رانندگان می‌تواند هر مقدار نیاز دارند سوخت‌گیری کنند.

وی عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم به شایعات توجه نکنند و بدانند که ازنظر تأمین سوخت در جایگاه‌های شهرستان مشکلی وجود ندارد و با تلاش کارشناسان مشکلات دیگر نیز به‌زودی مرتفع می‌شود.

دیدگاه شما