تازه های سایت

کد مطلب: 47921
3. آبان 1400 - 8:46
در اقدامی تحسین برانگیز و جهادی توسط جوانان جهادی کمیته خادم الشهدای شهرستان نهاوند طرح نورپردازی یادمان شهدای گمنام این شهر اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهدای گمنام چشم و چراغ مردم ایران اسلامی هستند و همه ما مدیون این شهدای والامقام هستیم و همه باید در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکت کنیم.

جمعی از نیروهای جوان و جهادی نهاوند در کمیته خادم الشهدا این شهرستان در اقدامی خودجوش و خداپسندانه اقدام به اجرای نورپردازی یادمان شهدای گمنام این شهر کردند.

تپه ابوذر نهاوند در مرتفع ترین بخش شهر نهاوند میزبان پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و مکان و محفلی برای عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت و محلی برای برگزاری مراسمات مذهبی است.

در اقدامی زیبا سیستم نورپردازی یادمان شهدای گمنام با هزینه ای حدود ۱۵ میلیون تومان توسط جوانان کمیته خادم الشهدا شهرستان نصب شد و فضای معنوی زیبایی ایجاد کرد.

نباید فراموش کنیم که ما هر چه داریم از شهیدان داریم و امروز وظیفه ما و همه مسئولین حفظ ارزشهای دفاع مقدس است.

متاسفانه با وجود کارها و اقدامات انجام شده که عمدتا توسط جوانان بسیجی انجام شده است؛ ولی امکانات یادمان شهدای گمنام نهاوند جوابگوی زائران و عاشقان شهدا نیست.

در حالی که میلیاردها تومان هزینه بام نهاوند شده است که در جای خود اقدامی پسندیده و در راستای توسعه شهر نهاوند است ولی یادمان شهدای گمنام که بخشی از بام نهاوند است حتی آب، یک سرویس بهداشتی و وضوخانه ندارد.

جوانان جهادگر نهاوند انتظار دارند مسئولان نگاهی ویژه به این میهمانان گمنام در شهرمان داشته باشند و مشکلات یادمان را برطرف کنند.

دیدگاه شما