تازه های سایت

کد مطلب: 47829
24. مهر 1400 - 8:16
فرماندار نهاوند گفت: شهرداری و شورای شهر نهاوند پروژه احداث پارک بانوان نهاوند را اجرایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری آغاز عملیات اجرایی پارک شهرک شهیدحیدری اظهار داشت: خوشبختانه اعضای شورای شهر و شهردار دوره قبل نهاوند اجازه ندادند که ظرفیت‌ها به حاشیه برود و اقدامات قابل توجهی را برای توسعه شهر نهاوند انجام دادند.

وی اضافه کرد: امیدورام که شورای شهر این دوره هم اجازه ندهند که ظرفیت‌ها به حاشیه برود و پیگیری مطالبات مردم را دستور کار خود قرار دهند و در راه آبادانی شهر قدم بردارند.

ناصری خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر احداث پارک بانوان نهاوند را از دستور کار خارج نکنند و به زودی این پروژه را کلنگ‌زنی کنند.
وی ادامه داد: کلنگ‌زنی پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران از مطالبات به‌حق مردم این منطقه بود و این پروژه نیز از مطالبات مردم این شهرک است که امیدورام هرچه سریعتر این پروژه‌ها احداث شوند و خروجی کار شورای شهر نهاوند خدمت و نوکری بی‌منت به مردم نهاوند باشد.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: راز پابرجا ماندن انقلاب اسلامی ایران خدمت به مستضعفین و مردم است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی تاکید کرد: قبل از انقلاب روستاهای ما در فقر مطلق بودند و خبری از بهداشت، جاده‌رسانی، برق و غیره در روستاها نبود اما به برکت انقلاب، امروز روستاها صاحب همه این امکانات شده‌اند.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات باعث شد که مردم به اسلام و انقلاب دل‌گرم شوند، افزود: هر خدمتی به مردم در انقلاب اسلامی شکر نعمت است و باید با خدمت به مردم به ویژه مستضعفین باعث قوی شدن این انقلاب شویم.

مغیثی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله عرصه دفاعی، علوم پزشکی، هسته‌ای، هوافضا و غیره قدرتمند است و هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند انقلاب و ملت ما را از پای درآورد.

دیدگاه شما