تازه های سایت

کد مطلب: 47825
23. مهر 1400 - 14:39
نماز جمعه این هفته در شهرستان نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همه دنیا می داند برجام را آمریکا بر هم زد و علنا این را اعلام کردند و حالا آنها اصرار دارند که ایران به میز مذاکره برگردد که این عجیب است.

وی اظهار داشت: در حالی که آنها از معاهده خارج شده اند و در حالی که شاخشان در عین الاسد شکسته شد باز هم تهدید می کنند که همه گزینه ها روی میز است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: آنها با این کار می خواهند ابهت درهم شکسته خود را احیا کنند و به دنیا بگویند ما هم هستیم در حالی که انقلاب اسلامی اینجور تهدیدات و ادبیات را بر نمی تابد و با قدرت به آن پاسخ می دهد.

امام جمعه نهاوند افزود: ایران هم عجله ای برای مذاکرات ندارد و هر وقت خواسته های ما در این تعهدات انجام‌ شد ایران نیز کارهای مرتبط را انجام می دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: نقشه راه اقتصادی دولت که اعلام شده در صورتی که عملیاتی شود اقدام بسیار امیدوارکننده ای است.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: در این نقشه، مهار پایدار تورم افسار گسیخته که ارزش پول ملی را پایین آورده از اهداف این برنامه است که از مهترین کارهایی است که اگر انجام شود بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: تامین مایحتاج و معیشت مردم و مبارزه با فساد و مفسدین اقتصادی، اصلاح نظام بانکی و حمایت از تولید داخلی از دیگر اهداف این برنامه است که امیدواریم با همکاری قوای سه گانه و همراهی مردم بتوان به این اهداف برسیم.

دیدگاه شما