تازه های سایت

کد مطلب: 47802
21. مهر 1400 - 8:44
رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: بانوی داور نهاوندی برای رقابت های آسیایی انتخاب شد و یکی از داوران نهاوندی نیز برای مسابقات لیگ دسته اول مردان کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهریار شمس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: داوری شهرستان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی است و در سال های اخیر صاحب موفقیت های خوبی در عرصه داوری شده است.

وی اظهار داشت: داوران آقا و خانم در نهاوند در میادین داخلی و خارجی حضوری فعال داشته اند و با برگزاری کلاس ها سعی در ادامه این روند داریم چون علاقمندان زیادی در این بخش حضور دارند.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند افزود: بهاره سیفی نهاوندی داور نهاوندی فوتبال بانوان، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت در مسابقات مقدماتی جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا دعوت شد.

شمس اظهار داشت: خانم سیفی نهاوندی سابقه قضاوت در رقابت های بین المللی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.

 این مسابقات از روز گذشته شروع شده و تا دوم آبان ماه در بیشکک قرقیزستان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: حجت قپانوری از داوران نام آشنای نهاوند نیز موفق شد به لیست داوران لیگ یک اضافه شود.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند ادامه داد: حجت قپانوری داور ملی فوتبال نهاوند با موفقیت در تست داوری فوتبال کشور توانست به جرگه داوران لیگ یکی کشور بپیوندد.

شمس گفت: در راستای پشتوانه سازی و با توجه به حضور علاقمندان به داوری در هفته های گذشته کلاس داوری با حضور مدرس فدراسیون در نهاوند برگزار شد.

وی افزود: این اولین دوره داوری درجه سه فوتبال در سال جاری در شهرستان نهاوند بود که به خوبی برگزار شد و سعی داریم دوره های بعدی را نیز برگزار کنیم.

دیدگاه شما