تازه های سایت

کد مطلب: 47790
20. مهر 1400 - 8:44
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 665 بسیجی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند به شهروندان خدمات رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۴۱ ایستگاه صلواتی برای نام‌نویسی در سامانه واکسن طی هفته دفاع مقدس در نهاوند تشکیل شد.

وی افزود: در این زمینه از ۴ هزار و ۴۸۵ نفر برای واکسن ثبت نام شد و به ۳ هزار و ۲۸۵ نفر که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه بودند تذکر داده شد.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه برای اجرای طرح شهید سلیمانی ۶۶۵ نفر از بسیجیان به صورت داوطلبانه با سپاه ناحیه نهاوند همکاری داشتند افزود: از ۱۹۳ مورد از خانواده های کرونایی سرکشی به عمل آمد و علاوه بر کنترل وضعیت جسمانی آنها آموزش‌های لازم به آنها داده شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت‌های مالی و معیشتی از خانواده‌های نیازمند گفت: در هفته دفاع مقدس توزیع ۵۵۲ بسته معیشتی، ۹ هزار و ۳۹ پرس غذای گرم و ذبح ۱۱ راس گاو و گوسفند و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان از دیگر اقدامات بوده است.

مختاری افزود: با توجه به نیاز اساسی بیماران کرونایی بیش از ۱۵ میلیون تومان برای خریداری کپسول و نزدیک به ۳۹ میلیون تومان نیز برای تهیه بسته‌های مومنانه جمع آوری شده است.

وی در خصوص کمک به دانش آموزان نیازمند گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و شناسایی دانش‌آموزان کم برخوردار تعداد ۲۹۱ بسته لوازم‌التحریر و ۷۸ دست پوشاک خریداری و بین دانش آموزان توزیع شد.

فرمانده سپاه نهاوند به دیگر اقدامات در طرح سردار سلیمانی پرداخت و افزود: در بحث سلامت و بهداشت نیز ۲ هزار و ۷۸۳ بسته بهداشتی و ۱۰۰۰ عدد ماسک توزیع و برای بیمارانی که در بحث خرید دارو مشکل داشتند ۳۹ بسته دارویی خریداری شد.

وی گفت: بسیج و سپاه ناحیه نهاوند همچون گذشته در هر زمانی در کنار مردم خواهد بود و تا پایان این ویروس کرونا بیش از گذشته در صحنه است.

دیدگاه شما