تازه های سایت

کد مطلب: 47480
24. شهريور 1400 - 8:33
رئیس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند گفت: شایعاتی در فضای مجازی در خصوص واکسیناسیون کرونا منتشر می شود که از نظر پزشکان بی معنی است و شهروندان بدون توجه به این شایعات حتما واکسن خود را تزریق کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر علی احسان آبائی رئیس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله و استفاده از ماسک است.

وی اظهار داشت: با توجه به واکسیناسیون گروههای سنی هدف، سن بیماران کرونایی کاهش یافته و این موضوع نشان دهنده اثر بخشی واکسن ها است.

آبائی افزود: به وضوح شاهد بودیم با تزریق واکسن به افراد با سن بالا آمار مرگ و میر کاهش یافته است و مرگ و میرها به سنین زیر ۵۰ سال رسیده است.

رئیس بیمارستان آیت الله علیمرادیان گفت: شهروندان به شایعات فضای مجازی در خصوص واکسیناسیون توجه نکنند و با متخصصان و کارشناسان مربوطه در این خصوص صحبت کنند.

وی ادامه داد: همه واکسن های استفاده شده مورد تائید وزارت بهداشت هستند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

آبائی اظهار داشت: روند واکسیناسیون در کشور و شهرستان نهاوند خوب است و شهروندان در نوبت اعلام شده حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و با همکاران ما همکاری کنند.

وی افزود: تزریق واکسن از بروز شرایط بحرانی برای بیماران کرونایی جلوگیری می کند و همچنان باید پروتکل ها رعایت شود.

رئیس بیمارستان علیمرادیان عنوان کرد: با توجه به اینکه واکسن برای گروه های هدف تزریق شده سن ابتلا پایین آمده است که باید دیگر گروه های سنی هم با توجه به شتاب گرفتن روند واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی گفت: با واکسیناسیون میتوانیم از این شرایط عبور کنیم و از شهروندان درخواست داریم واکسن را حتما تزریق کنند تا بتوانیم به زندگی عادی برگردیم.

آبائی بیان داشت: واکسن ها عوارض جدی ندارند و وزارت بهداشت به صورت مداوم در حال پایش روند واکسیناسیون و انواع واکسن ها است.

وی در پایان گفت: تزریق واکسن باعث کاهش مرگ و میر می شود و این به معنای عدم ابتلا نیست و باید رعایت کنیم و پروتکل های بهداشتی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما