تازه های سایت

کد مطلب: 47456
22. شهريور 1400 - 8:41
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو وزنه بردار نوجوان نهاوندی به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: با تلاش و پیگیری‌های حجت الاسلام همیوند رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان اردوی تیم ملی وزنه برداری آقایان در دو رده نوجوانان و جوانان در شهر همدان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این اردو زیر نظر سرمربی و مربیان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران آقایان علی حسینی، داودی و قهرمان عنوان دار و بااخلاق نهاوندی جواد نادری در حال  برگزاری می باشد که تا ۲۶ شهریور ماه سالجاری ادامه دارد.

جوانمردی افزود: با حمایت‌های هیئت استان دو وزنه بردار نوجوان نهاوندی یاسین کلهر و مهدی یار حسینی به این اردو دعوت و از عصر دیروز به جمع اردونشینان ملحق شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: همچنین در روزهای دوازدهم و نوزدهم ماه جاری نیز کارگاه دانش افزایی مربیان جودو در شهر همدان برگزار شد که مربیان آقا و خانم نهاوندی هم در این دوره شرکت کردند.

‍ حضور ۴ ووشوکار نهاوندی در لیگ برتر کشور

جوانمردی همچنین از حضور آقایان فرود ظفری، علی ظفری، امیر شاهمرادی و امیر کیانی در لیگ برتر ووشو کشور خبر داد و گفت: پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان با حضور  ۹ تیم که طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌ شود.

وی بیان کرد: ورزشکاران نهاوندی د فرود و علی ظفری در تیم پارس جنوبی، امیر شاهمرادی در تیم پاس ناجا و امیر کیانی در تیم شهرداری ملارد حضور دارند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همچنین کمیته داوران فدراسیون ووشو از احمد اسدی رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند و داور مطرح ووشو استان جهت قضاوت در رقابتهای لیگ برتر دعوت کرده است ولی متاسفانه این داور خوب به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از حضور در جمع داوران منتخب لیگ برتر باز ماند.

وی افزود: جامعه ووشو نهاوند به لحاظ آماری شرایط خوبی داشته و از آنجا که این رشته در بخش های مختلفی برگزار می شود سالانه به تعداد ورزشکاران هیئت افزوده می شود.

جوانمردی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تصمیم گرفتیم از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادهای درخشان، هر ۲ بخش ساندا و تالو شهرستان را نیز تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: ووشوکاران این شهرستان تاکنون با کسب مدال های مختلف در سطح ملی، بین المللی و آسیایی نهاوند را به عنوان یکی از قطب های ووشو در کشور معرفی کرده اند.

دیدگاه شما