تازه های سایت

کد مطلب: 47421
19. شهريور 1400 - 15:41
به دلیل حل نشدن مشکل آب اشامیدنی انجام شد
حضور اهالی یکی از روستاهای نهاوند در مقابل مجلس
جمعی از اهالی روستای "توانه" نهاوند به دلیل رفع نشدن مشکل آب آشامیدنی این روستا در مقابل مجلس حضور یافتند و با نماینده نهاوند ديدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی رغم پی‌گیری های صورت گرفته در خصوص حل مشکل آب شرب روستای توانه، متأسفانه این خواسته به حق اهالی به صورت کامل حل نشده است.

به همین دلیل عده ای از اهالی روستای "توانه" که نسبت به عدم رفع مشکل آب شرب این روستا گلایه داشتند در مقابل مجلس حضور یافتند و با علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس دیدار و گفتگو کردند.

شهبازی ضمن ابراز ناراحتی از وضع موجود قول پیگیری تا حلّ کامل مشکل آب شرب روستا را داد.

 لازم به یادآوری است که در فروردین ماه سال جاری طی دیدار و درخواست نماینده نهاوند از آقای جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور؛ خواهان رفع هرچه سریع‌تر مشکل تأمین آب شرب روستاهای شهرستان نهاوند علی الخصوص روستای توانه شد.

نماینده نهاوند اعلام کرد با توجه به رفع نشدن مشکل و مطالبه به حق اهالی محترم توانه این پیگیری ها با جدیت بیشتری تا حلّ کامل مشکل ادامه خواهد داشت.

 حضور مدیرکل آب و فاضلاب استان همدان در روستای توانه

نماينده نهاوند گفت: پیرو مطالبه به حق اهالی شریف روستای توانه و با پیگیری های انجام شده و طی جلسه ای با محرابیان وزیر نیرو و معاونت آب و فاضلاب کشور، مقرر شد مدیرکل آب و فاضلاب استان همدان ضمن حضور در روستای توانه و ارسال گزارش به مدیران وزارت نیرو در رابطه با مشکلات و راه حل های معضل آب شرب روستای توانه و جهت آغاز فرآیند اجرایی حل مشکل کیفیت آب اقدام نمایند.

دیدگاه شما