تازه های سایت

کد مطلب: 47420
19. شهريور 1400 - 15:40
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا در راس همه جنگ ها و مشکلات منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌ جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: منشا اصلی همه جنگ ها آمريکا و غربی های متجاوز هستند و با این نظام سلطه مستکبر نمی شود کنار آمد.

وی اظهار داشت: طرح خاورمیانه بزرگ طرحی بود که شکست خورد و خوابی بود که تعبیر نشد و امروز می بینیم آمريکا و صهیونیست ها در موضع ذلت قرار دارند.

امام جمعه نهاوند افزود: از ۴۲ سال قبل هر جنگی بوده آمریکا در راس آنها بوده است و هرجا رفته فقط کشتار و خونریزی را به دنبال داشته و خروج از منطقه تنها راه آسايش منطقه است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: بازسازی انقلابی در مدیریت کشور باید توسط این دولت انجام شود و مسئولینی باید وارد مدیریت شوند که کار بلد باشد و درد مردم را داشته باشند و بتوانند مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز جبهه مقاومت در منطقه با عزت و قدرتمند است و انقلاب اسلامی در راس این جبهه قرار دارد و روز به روز این جبهه قوی تر و جبهه استکبار و کفر و نفاق ضعیف تر می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: به این بهانه آمريکا به افغانستان لشکر کشی کرد و بعد از ۲۰ سال با خفت و خواری و با کشتار چندین هزار نفر،  افغانستان را بدون هیچ دستاوردی ترک کرد.

دیدگاه شما