تازه های سایت

کد مطلب: 47308
11. شهريور 1400 - 8:19
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: 29 درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان نهاوند واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند اظهار کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف، تاکنون ۲۹ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان واکسن دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا کنون نزدیک به ۶۰ هزار نفر در شهرستان واکسن زده‌اند افزود: ۴۰ هزار نفر دز اول و ۲۰ هزار نفر نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: به منظور رفاه حال خانواده‌ها و شهروندان ۱۷ مرکز واکسیناسیون حتی در روستاهای دوردست تشکیل شده که علاوه بر تسریع در کار واکسیناسیون از ازدحام جمعیت مراجعه‌کننده نیز جلوگیری شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این به منظور رفاه حال شهروندان دو مرکز در شهر نهاوند، یک مرکز در شهر گیان و یک مرکز در شهر فیروزان طی روزهای تعطیل فعال بوده و کار واکسیناسیون در آنجا انجام می‌شود.

خویشوند با بیان اینکه روزانه به طور متوسط یک‌هزار و ۵۰۰ تا یک‌هزار و ۶۰۰ نفر و حتی در برخی روزها تا یک‌هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه می‌کنند اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت پذیرش روزانه ۲ هزار نفر را برای واکسیناسیون داریم اما فعلا به این آمار نرسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین واکسن نداریم گفت: وضعیت رعایت پروتکل‌ها در مقایسه با چند وقت گذشته بهتر شده است اما همچنان از مردم انتظار داریم علاوه بر تزریق واکسن، از ماسک استفاده کرده و از حضور در تجمع پرهیز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما