تازه های سایت

کد مطلب: 47266
8. شهريور 1400 - 8:43
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: اداره سواد آموزی نهاوند مطابق شاخص‌های عملکردی در بین ادارات استان همدان توانست مقام اول را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته حجم ابلاغی از سوی استان در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم، ۵۵۰ سوادآموز بود که شهرستان نهاوند موفق شد از حجم ابلاغی نیز فراتر رفته و ۵۸۲ سوادآموز را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: امتحانات دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم در بازه زمانی اردیبهشت تا تیرماه برگزار شد که ۴۷۸ سوادآموز، معادل ۸۲/۳۰ درصد در امتحانات شرکت کردند که از این تعداد، ۳۴۴ سوادآموز معادل ۷۱/۸۱ درصد موفق به کسب نمره قبولی در امتحانات پایانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با قدردانی از همراهی و مشارکت سواد آموزان و سایر ادارات شهرستان جهت برپایی دوره‌ها گفت:  طبق ارزیابی توسط معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان از عملکرد ادارات سوادآموزی استان که در پنج شاخص آموزشی، جذب، برنامه های کیفیت‌بخشی، مسابقات و امور اجرایی انجام شد، نهاوند با کسب ۲۸۱ امتیاز، موفق به کسب رتبه اول استان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما