تازه های سایت

کد مطلب: 47196
3. شهريور 1400 - 8:56
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد تومان ۷۹ پروژه در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین روز از گرامی‌داشت هفته دولت با دیدار فرماندار و مسئولان با امام جمعه شهرستان آغاز شد که این دیدار به دلیل شرایط قرمز کرونایی شهرستان با حداقل نفرات انجام گرفت.

ناصری فرماندار نهاوند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و در این راه باید شهدای گرانقدر را الگوی خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: پروژه‌های بزرگی در شهرستان خواهیم داشت که صرفا شامل هفته دولت نمی‌شود.

ناصری گفت: این پروژه ها شامل طرح عمران شهری، خدماتی، صنعت و کشاورزی است که افتتاح و کلنگ زنی می‌شود تا مردم در شرایط سخت تحریم ها از خدمات آنها بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شهرستان اکثریت افتتاحیه ها و برنامه‌ها موکول به روزهای آینده خواهد شد.

فرماندار نهاوند افزود: اعتبار اختصاص داده‌ شده برای این طرح‌ها بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان است که اشتغال‌ و توسعه خوبی برای شهرستان در بر خواهد داشت.

وی بیان داشت: از مجموع این طرح‌ها تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری می‌شود و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

قبل از این دیدار فرماندار نهاوند با همراهی مسئولان و نیروی نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدای شهرستان نهاوند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدگاه شما