تازه های سایت

کد مطلب: 47188
2. شهريور 1400 - 7:38
فرماندار نهاوند گفت: شهرداری و شورای ششم نهاوند احداث پارک بانوان را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و جمعی از مدیران و کارشناسان امور بانوان ادارات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شورای تازه نفس نهاوند برای شروع کار خود احداث و ساماندهی پروژه پارک بانوان، فضایی که در شأن بانوان نهاوندی باشد را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند و برای خود تعهد ایجاد کنند.

وی افزود: ما نیز در کنار مجموعه شورا و شهرداری برای احداث این پروژه هستیم.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای مناسب با استاندارهای لازم برای تفریح و اشتغال بانوان، گفت: برای تحقق این موضوع همت همه دستگاه‌ها ضروری است.

ربیعه علیمحمدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بیان کرد:۷۰ درصد جمعیت قالب شهری را زنان و کودکان در برمی‌گیرند، توجه به جایگاه بانوان باید در حوزه شهرداری در اولویت‌ها باشد. احداث و ایجاد فضای سبز جز وظایف شهرداری هاست.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که در حوزه بانوان کم کاری شده است، باید توجه به بانوان و جایگاه آنان را در اولویت کاری همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

علیمحمدی افزود: از بانوان مستعد و توانمند نهاوند انتظار می‌رود گروه و اکیپ بانوان مطالبه گر جهت احقاق حقوق بانوان شهرستان از مدیران را استارت زده و در این مسیر ثابت قدم باشند.

دیدگاه شما