تازه های سایت

کد مطلب: 47157
31. مرداد 1400 - 9:27
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به در پیش بودن برخی مسابقات آسیایی و ملی، خوابگاه مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند به زودی تعمیر و تجهیز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی در بازدید از زیرساخت‌های مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند و زیرساخت‌های ورزشی شهر گیان، اظهار داشت: در  راستای تعمیر و تجهیز خوابگاه ورزشی مجموعه علیمرادیان نهاوند هرچه در توان داشته باشیم به‌کار می گیریم. 

وی با تاکید بر اینکه همگانی‌ شدن ورزش موجب شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در رشته‌های مختلف می‌شود، افزود: امروز مدیریت جدید مجموعه ورزشی علیمرادیان باید با نگاهی وسیع در جوانب مختلف برای توسعه مجموعه و تحقق اهداف اصلی این مجموعه ورزشی قدم بردارد چرا که دنیای امروز دنیای تخصص‌محوری است.

سیفی ادامه داد: از بدو ورود به استان همدان با پیگیری‌های صورت ‌گرفته و ارتباطات مؤثر با افراد و اشخاص مختلف در وزارت ورزش و جوانان موفق به جذب ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۵۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان همدان شدیم که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به خریداری ۳۰ عدد میز تنیس‌ روی‌میز برای توسعه این رشته ورزشی، تصریح کرد: از این تعداد سهم شهرستان نهاوند را نیز اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت کمپ تیم‌های ملی برای نخستین‌بار در استان همدان، تاکید کرد: معرفی زیرساخت‌های ورزشی استان همدان و ارائه خدمات ورزشی به شیوه‌های نوین یکی از اهداف راه‌اندازی این سایت بود چراکه سطح ارتفاع استان همدان و وجود زیرساخت‌هایی همچون مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی در مریانج و مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند ظرفیت پاسخگویی به نیاز تیم‌های ملی کشور و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را دارا هستند.

به گفته او، توسعه رشته‌های مختلف ورزشی و ارتقاء جایگاه ورزشی استان همدان و شهرستان نهاوند نیازمند عزمی همه‌جانبه و هم قسم شدن برای موفقیت است و اظهار  امیدواری کرد که در این راستا بیش‌از پیش اثرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همه رشته‌های ورزشی باید در مجموعه ورزشی علیمرادیان فعالیت داشته باشند و نباید بین فعالیت اداره و مجموعه  تفکیک قائل شوند.

سیفی بر ضرورت انعکاس و انتشار اخبار امیدبخش و امیدآفرین از مجموعه ورزشی علیمرادیان در فضای رسانه‌ای استان همدان و کشور تاکید کرد و گفت: باید به‌عنوان شهروندان این شهرستان نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای حضور گردشگران ورزشی با توجه ‌به وجود کوه‌های مرتفع گرین، سطح ارتفاع و آب‌وهوای مساعد شهرستان ظرفیت‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند معدن ناب استعدادهای ورزشی است که برای شکوفا شدن هرچه بیشتر آن‌ها باید همه متولیان و دستگاه‌های مسئول تلاش کنند.

سیفی با اشاره به این‌که امسال ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به زمین چمن شهر گیان اختصاص یافته، بیان کرد: ساخت این زمین چمن در دستور کار است و تاکنون بخشی از کار آن انجام شده و با توجه به اختصاص حدود ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه، تسریع در روند ساخت این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، در بحث تعمیر سالن ورزشی شهدای گیان نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان نسبت به برآورد هزینه و همچنین تعمیر قسمت‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر اقدام شود چراکه حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی از ساخت آن بسیار مهم‌تر و سخت‌تر است.

او همچنین در بازدید از محل سابق پاسگاه گیان که با همکاری دستگاه‌های مسئول و شهرداری گیان برای ایجاد سالن کشتی اختصاص‌داده‌شده است، اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای جذب جوانان و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی هرآنچه در توانمان باشد با همکاری شورای شهر و شهرداری گیان به‌کار خواهیم گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروز باید از اماکن ورزشی موجود به‌نحو احسنت و شایسته استفاده کنیم و نسبت به تعمیر و نگهداری آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.

دیدگاه شما